13/4

Tiden bara går och går.
och i morgon är det skola igen.... ;)


Idag har jag groomat åt kvacki när hon dressyrtränade (körning). blev hämtad vid tio och sen åkte vi och hämtade häst. Som alltid krångel med transporten och den ponnyn, men allt löser sig! :) Härlig lunch i stallet när vi var hemma igen!

Mamma & pappa kom hem inatt, dom har ju vart i åre och kollat på en lägenhet i ett hus. så vi får se hur det blir, men det var tydligen fint iallafall!

nu borde jag verkligen skriva om Sri Lanka. borde borde borde. Men jag har skrivit mycket nu, iallafall om man jämför med det jag hade gjort innan (=ingenting). 

Btw, i fredags, tävlade jag Plopp :) Hoppning, och bebisen och jag vann vår klass! Trodde jag inte, men det var skoj! Däremot är jag lite lack över att nicole hamnade utanför plac. , det såg tokbra ut... Bara hästen som var lite knas, men han verkar ju ha lite hingst-hormoner...... xD

Aja, franskaprov, matteprov, nationella prov. nått mer prov har jag förmodligen också den här veckan. Jihaa! -_-'

Btw, den 29 maj, är jag fett me ledig!!! Visste inte om jag skulle få det för päronen, men det fick jag :D Det är ju SM i dressyr då fan!  :) 

nu ska jag faktiskt skriva lite på So:n. och hämta lite godis, fick ännu ett påskägg idag av min gullis-syster! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0