21/4

Oh oh oh oh oh maaaj gaaard

vet inte varför. Seriöst. Jag har varit speedad heeeela dagen, sen försvann det lite när emma hade motionerat mig i täby centrum och hyperspurtat till tåget, hon kan gå så jäkla fort asså.... Men sen när jag kom hem, då kom det tillbaka, så då drog jag på mig träningskläder och stack ut  o sprang en sväng. Fick lite svårt att andas, så tog det lugnt. Tror att det har att göra med allergin, måste snart till doktorn anyway o få nya mediciner :(

jaaaaaa, sen är det väl chiill den här veckan, nationella i matte på torsdag, annars sjukt lugnt! hm. Eller, jobba på lördag, OCH SEN MANDO DIAO KONSERT! nice nice nice nice, jag har väääärldens bästa syster! :D

aja, Jag hoppas hoppas

Har förresten trackaserat min kompis bror idag. För nått han tyckte var otroligt pinsamt, det märkte jag, hihi! Och han kommer få veta det för resten av sitt liv. MOAHAHAHA

Energidricka hade vart gott, har nåra, men det är förbjudet idag. Då kommer jag väl ligga och hoppa i sömnen av speed.
Förresten, eller äh :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0