26/4

Jag har just precis kommit hem från min systers pojkväns landställe på Tyresö, där jag har tillbringat hela dagen med dom och några andra. Superhärligt!

Det gick bra att jobba igår, men jag blev mör och fötterna var helt svullna när jag kom hem av allt gående, men det var bara att ladda om. Blev hämtad av syrran, åkte hem till henne och käka och sen drog vi till Globen, anexet där Mando Diao var, heeeeerregud vad det var bra. Seriöst, jag har tyckt dom är grymma förut, asså jag är fan kär, dom är otroligt jävla  bra!!!!! Stod längst fram, fast lite på kanten, men det gjorde inget, såg grymt bra!

Trots all lycka har jag ju musikprov imorgon. Kom jag på för en halvtimme sen. eh, det kommer nog inte gå så bra! haha jaja!

Nu ska jag äga sönder "Torres"!!!!!!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0