7/4

Ibland händer det saker man verkligen inte är beredd på. Ibland är det bäst att inte tänka för mycket på det. Men allt gick bra än så länge, är glad för det.

varför, manlig pms kärring? väx uppppppppp

shoppat massa idag med nicolen , supernice! pappa fixade bensin till moppen och jag har lärt mig tanka, men bara från en dunk, men ändå.
Övernattning i stallet i morrn, men jag o nicole drar tidigare, båda har grejs på torsdag morgon...

förresten, nämnde jag någon manlig pms kärring. LACKARRRR

Kommentarer
Postat av: Nicole

hahaha manliga pmskärringar tkr vi inte om!! <3

2009-04-12 @ 21:21:46
URL: http://lillanicoles.blogg.se/
Postat av: erika

men dej tycker vi om :D <33

2009-04-13 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0