upp igen...

Jag vet, jag lägger ner och drar igång. Jag i ett nötskal, nu är jag igång igen :) Skitful header och bakgrund just nu, men jag har varken kunskaper eller ork att fixa, så deal with it.

Under tiden jag inte har bloggat har jag haft ett grymt lov, ridit och börjat gymnasiet. Det känns rätt bra, ända tills förrigår när jag började känna mig sjuk.
Igår red jag, blev lite sämre efter men somnade tidit. En mycket bra eftermiddag med en mycket bra Nicole! Idag gick jag upp halv sju, trött,  hostig och snorig. Mamma o pappa tyckte jag skulle vara hemma från skolan, eftersom jag mådde dåligt, vilket jag, efter mycket om och men, var.

Kanske leta upp någon mysig film?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0