25/2

Idag har varit en bra dag, en dag som man känner att den verkligen inte bara försvann! :)

Var i stallet vid nio, mockade och fixade till hästarna, dom var i hagen och jag ville inte ta in dom, det var rätt okej väder så det var nog skönt för dom att vara ute, borstade mkt på dom igår :)  Så vid tio var jag klar, och gick hem! Då var det frukostdags och sen väntade jag på att elli skulle komma osså skulle vi till väsjö backen :D
de var skitkul ! Lite slabbigt men men! Vi åkte så länge det gick, tills det blev jobbigt att se skillnaden mellan snö och himmel liksom ! Då kollade vi på jibberboysen medan vi väntade på hennes pappa, JÄVLAR VAD DOM KAN ÅKA!!! xD
Liftgubben kallade mig "diamanten" bara för att jag har en sån där liten grej på tanden som glittrar! :P uschaa på han

Nu har vi gäster, och jag funderar på när jag ska åka till veda i morrn. antingen lite sovmorgon eller inte. åh.. jaja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0