26/2



Stallet idag, ganska tidigt. Det blev krångligt av ett skäl jag inte tänker dra upp här, var tvungen att åka hem efter tävlingen och passa min lillesyster. Med en klump i magen. Fick skjuts till stallet sen igen och var där från typ tre. Var med Nicole, pratade massor, vi hade microdejt ! Dessutom vet vi en hemlighet som inte många andra vet. SOM SYNS!
Vi dampar fan alltid med nått, och idag var vi rätt hemliga av oss, haha! Hon messade med Jocke, det var skitkul, hon blev fett speedad!

Snö igen, trött på denna snö alltså, Den är bra när det är kallt, men när det bara är slask är det inte roligt alls.
I morrn ska jag hänga sönder med Nicolegummiboll, ´vi ska slinga hennes hår! Hoppas det blir bra! Lite sovmorgon också ger hon mig, skönt! Bilder från i morgon kommer kan jag lova.

<3

Kommentarer
Postat av: Nicole

wiiie, vi e fett coola :D <3



längtar till imorrn :) <3

2009-02-26 @ 22:50:35
URL: http://lillanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0