27/2

Idag har jag varit hemma hos Nicole och vi har slingat hennes hår! Hon är nöjd och jag är nöjd, tihi :D
Vi hade diverse idéer idag också, som alltid, så vi tog bl.a. på oss alla hennes medaljer (a) haha
Vi har en affärsidé, Boss & King, frisörsalong-hamburgerestaurang-korvtjorre och förmodligen nått mer. Haha! :D Let's do it! ;) BILDER KOMMER! haha :)

Nu har jag precis duschat och ska sätta i mitt nyköpta anti-breakage leave-in balsam och ge pappa en rak höger. Han skickar dumma mejl till mig, med pussel för osmarta, haha x)

<33


Kommentarer
Postat av: Nicole

jag e fett nöjd och du va fett bra :D

Vi va ju astuffa me alla mina medlajer ;) o klart vi ska starta buissnis :D



I'll wait for the BILDER ! :D

tack för en underbar och mysig dag som alltid me dej, älskling <3

2009-02-27 @ 20:04:22
URL: http://lillanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0