ny blogg nytt drag

Okej, skrotar den gamla bloggen. skrev ändå verkligen aldrig !

Idag har jag och min gullis Nicole varit i Täby och sett Yes Man på bio. Tjockade oss med både popcorn och godis, mådde rätt tråkigt illa efter, haha.
Köpte en ros där, som blev rejält inpackad, så påväg till tåget skalade jag den lite så att det slapp se ut som att jag höll i ett gevär eller nått! Sen åkte vi till centrum, köpte cola på order hemifrån, och sen tog vi bussen hem. Mamma & pappa blev supergladisar över rosen, och den var riktigt fin! :)
Tack för en supermysig dag nicolen! <3

Inget speciellt händer nu ikväll. Har pluggat in dressyrprogrammet, pratat med skojiga folk och så. Ska nog kolla på Bruce den allsmäktige sen. Tävling i morgon, ska vara i stallet vid åtta, och första start runt nio. Oj vad otaggad man kan vara (a) . Men det löser sig, får hoppas det går bra!

Pussilull

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vi va rätt tuffa :D rätt film för oss kan man ju oxå säga :D haha ;) tack själv sötis <3

2009-02-20 @ 20:26:48
URL: http://lillanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0