3/7

Sov hos jocke inatt, jättemysigt! :) Fast grabben har ju damp och vi somnade inte förrän runt fem, haha :)
åkte hem o käka middag o hade mysigt med mamma efteråt, och sen tog jag o nicole en kvällspromenad i värmen, så himla skönt! :)

Jag har ont i halsen nu igen... blä

måste sova snart, ska till läkarn i morronbitti o kolla allergifittgrejset, samtidigt som nicole ska dit o kolla nåra typ bett hon har fått, jätteskumma :s
men vi får väl se. Hoppas jag slipper blodprov men jag skulle nästan tro att ja måste ta det, vi får se..

aja. nu ska ajg lacka vidare

i morgon åker pojken, vilket betyder att idag var sista dagen vi sågs på en månad, ibland är timingen mindre bra! kommer sakna honom hårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0