18/6

Idag är det bara tre dagar tills jag åker, jag är faktiskt riktigt taggad just nu. Jag ska anstränga mig som aldrig förr, och ha det roligt som aldrig förr. Och kommer antagligen vara allergisk som en gris, sitter o nyser o så som fan nu, för mina ridbyxor är i mitt rum, grymt!

Jag var nyss i stallet, hämtade alla grejer, packade moppen full, tog en påse som jag höll i och brummade hemåt igen, rätt jättecoolt :) Ska till elliot om en stund och vara där till middan typ, ska bli myyysigt :) Det blir ingen bio innan jag åker, jag har typ 80 kr eller nått sånt... Men löning och månadspeng när jag är borta, vilket betyder några tusen :)

Jag ska nog ta o äta nånting, ta en alvdeon mot min onda nacke och vänta :)

Pojken åker till landet idag, från täckningen. Men men, det blir att höras på söndag :) sakna sakna!

Skriver i morgon skullejag tro, eftersom jag faktiskt, otroligt nog, har blivit rätt bra på att blogga, enligt mig själv. Sen om det är ASTRÅKIGT att läsa, det är en annan sak, så skyll er själva om ni gör det, hihi :)


Braaa låtar är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0