2/6

Jag har inte bloggat på länge av den anledningen, det är rätt trist och trist igen. och jaghar inte haft tid. Men iaf, SM i helgen, heeela helgen. Bal i fredags, denva rolig. Hm, idag har jag  vart i täby med elliotten, Vi hitta en klänning, vi köpte varsin! Ska ha den på fredag när jag åker flak :)

hm, jag har fått ny data, bärbar. Gillar den massa. och öh ja de var nog de som har hänt!

Idag har jag varit jättearg. Stackarna som har umgåtts med mig. Men vaaarför, VARFÖR måste jag alltid vänta en timme eller mer när de är betygsprat bara för att jag är sist på klasslistan?! Kan dom inte vända på de nån gång satt dom högst upp får vänta... Fan, idag slutade dom första vid tolv, JAG SLUTA KVART ÖVER ETT, och då tjatade jag, o fick hoppa före några andra... Fast de är inte därför jag har vart arg. men de tänker jag inte skriva här.. så egentligen är de onödigt att man har en blogg för man kan ändå inte skriva hemliga saker. jag ska nog göra en hemlig blogg för mig själv, som en dagbok!

heerå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0