27/6

Jag som hade trott att det skulle vara skönt att slänga sig på sängen, kika runt lite på internet och chilla järnet. MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA RASTLÖS.
kom hem för en timme sen och klarar fan inte av att sitta still snart. Jag trivs i sånna miljöer jag har varit i... Men ja jag kan berätta lite :)

Jag var på ridläger i Flen med Nicole o massa andra brudar. Många var duktiga, men många var asdåliga. Synd för dom... hihi :) Jag hade en stor c-ponny,Marchall, svart och vitskäck. JÄTTEFIN! Seriöst, jag gillade inte honom först riktigt, men han blev klockren i både dressyr och hoppningen. Jag vill ha honom, åh, saknar skrutten redan! Vi har haft hopptävling idag, typ vid tio. Hela familjen var där, och massa andra människor också. Vi pimpade alla hinder igårkväll, så dom var fina och flummiga idag! :) Men min ponni var grym, och jag vann! Fast jag trodde itne jag skulle det men ah :) Nicole var aaaasduktig, hennes häst var lite konsitg, tyckte inte riktigt om den (a) .
JAg har varit ASALLERGISK hela veckan, synd för mig. Så nästa år måste jag kanske ta såndär allergispruta :( :( Men jag har ätit massa medicin, brukar äta 5 mg hemma, men de senaste dagarna har jag ätit 25 mg om dagen :) Och massa kortisonspray o ögondroppar o skit, men men, jag lever än!

Jag delade rum med Nicole, vi hade det grymt. Det fanns tre sängar, men vi använde ju bara två, så jag sov på två madrasser. Första nätterna sov jag ganska bra, till klockan var typ fyra, då vaknade jag o var aspigg o första natten gick jag ut o kissa och satt ute en liten stund på bänken utanför våran dörr. Så himla mysigt!
Det har varit typ 25 grader varje dag, och jag har tro't eller ej, fått lite färg ;)

Nu ska jag nog ta och duscha av mig de sista spåren av min finaste ponny! Buuuuuuuuuuhu.... :/

Tack för en underbar vecka, med hästar, sol & bad, och underbara människor :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

älskling jag e precis likadan!!! :o man måste fan ha nånting att göra hela tiden!! xD haha ;)



Om du inte visste att du skulle vinna tävlingen så var du den ända som inte visste de xD du va bäst och asduktig :) grattis <3



saknar dej, finntorp, vårat rum och allt!

2009-06-28 @ 23:49:00
URL: http://lillanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0