6/6

Idag var vi iväg på vår hemliga utflykt som mina tränare fixat! Vi åkte till Strömsholm, jag sov den sista biten dit och större delen hem, trots det är jag trött som ett djur nu. Synd, höhö.
Det var verkligen superroligt där, både dressyr o hopptävlingar och massa tält med affärer! Jag köpte ny jacka  (vit) och vita benlindor.

Igår åkte jag flak me min framtida man..... haha, sen var vi där på mottagning, det var jätteroligt o kul! Jag luktade mindre gott efter flaket måste jag säga, haha, men jag dsuchade o så mellan de o mottagningen. men jag har hört att öl ska vara bra för håret! ;)

Nu sitter jag här, kollar på "Vad kvinnor vill ha " eller nått sånt, eller ja, den står på! Det ärtyp 15 dagar kvar till jag och nicole åker nu, heeerregud vad jag längtar!
I morgon ska jag tävla Plopp, ska inviga min nya jacka, eftersom det är hoppning.. Eller jag tror att jag ska det, vi får se, haha. Jag har inte ridit en grabben på ett tag, vi får se lite hur det går. Men det blir nog bra :) Tror det är LC eller LB, jag har som vanligt inte riktigt 100 % koll ;)

Ja.... Det var väl det. Idag var jag skrivsugen, haha. Jag har ont i min tå. Nu ska jag se på filmen!

Kommentarer
Postat av: Elli Pelli

Hej bästa ejikis :) <333

spana n det här (a) hihi

http://megahemligt.blogg.se/2009/june/drag-me-to-hell.html



puss<3

2009-06-07 @ 19:55:33
Postat av: Nicole

snyggaste jackorna :D



om du menar hoppningen för plopp så va de LD ;)

2009-06-08 @ 23:27:39
URL: http://lillanicoles.blogg.se/
Postat av: erika

haha ah :D

haha juste, jag lever kvar i c-ponnyvärlden med min nollkoll!

2009-06-09 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0