7/6

Idag var det tävling, jag red inte dressyren, men åkte upp vid nio och fotade mina homies! Anna red Oscar, SOM JAG SAAA, och vann! Nicole kom trea på våran buse chicco :) Duktiga sötnosar!
Jag tävlade som sagt Plopp, han var uuuurduktig. Trodde han skulle titta på ett av hindrerna, typ murar på sidorna, men han gasade järnet :) Han "jagade" hindren, han var superduktig, han är så duktig min älskling.  I omhoppningen var vi snabbast och vann!  Sen fick jag guld för årets bästa ponnyhoppryttare, nicole fick guld för årets bästa ponnydressyrryttare! Sen sjöng vi glatt på "we are the champions" hela vägen hem på moppen!

Det var en riktigt bra dag ! :) Jag är glad, riktigt glad!

Här är en bild från idag, Jag står o ser sjukt konstig ut i min nya, vita jacka

Kommentarer
Postat av: Nicole

we ARE the champions my friend, and we have no time for loosers :D <3

2009-06-08 @ 23:29:34
URL: http://lillanicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0