10/3

STUDIEDAG!

Sov till typ tio, då ringde nicole och väckte mig, jag var jättetrött eftersom jag satt uppe länge igår ( :D :D :D ). Åt toast till frukost framför Top Model och hade det jätteskönt! Sen vid tolv åkte hon och jag iväg till Väsby Centrum och hade skitkul :o) Köpte lite allt möjligt, smink, underkläder, en everest-väst, present till emma och lite så ! 700 kr fattigare, buhu! Aja, snart löning igen. Det har varit en superhärlig dag, tack nicole! <3

Nu på kvällskvisten har jag precis skrivirt klart mitt no arbete och skickat det till skolan. Min storesyster är här och vi har pratat massa om sälen o så, jag åker med henne och sambon upp :) Och i morgon blir jag ännu ett år äldre, tihi, ibland är livet underbart!

<3

Kommentarer
Postat av: Nicole

tack själv sötnos :) <3

2009-03-24 @ 21:30:57
URL: http://lillanicoles.blogg.se/
Postat av: erika

:D <33

2009-03-29 @ 11:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0