1/3

Vilken dag! :)
Ponnycupen hela dagen, åkte vid halv tio, kom inte upp tidigare än så... (a) Jag var bara med och kollade och hjälpte till idag och jag är så stolta över mina flickor som vann båda matcherna ! Först hemma mot Upplands Bro, (stopp på donken)  och sen vidare till Huvudsta. Jag är verkligen stolt, ni var så jävla duktiga!
Nu är vi garanterade finalplats, fett nice! :) Pratade jättemycket med en av mina tränare när vi satt och kollade och påvägen hem i bilen o så, trevliga prickar det där!  Dom blir man också stolt över att man har som tränare! :)

Har precis ätit middag, och är skitsur! Övriga familjen vill åka till mormor & morfars "stuga" eller vad man ska kalla det, i norgnorge........ vi var där för två år sen, i två veckor och åkte sen till min morbror som också bor däruppe. Men wtf, JAG ÅKER INTE TILL DET DÄR JÄVLA HUSET IGEN!!!! Men "då blir det inget ridläger om du inte åker med, men hm, du måste med, du har inget val." fuck them... är så himla arg. Åker inte dit. helt seriöst. och om ajg gör det, så ska dom önska att jag inte hade gjort det.  Jag kan lätt åka till min morbror, dom har ett fint hus och så. Och coolt läge (strand neranför huset) men det andra huset asså, visst, det ligger fint. men för i helveette, när vi åkte därifrån sa jag att jag aldrig mer ska åka dit igen, det ska jag hålla. jag lovar.

och skola i morrn. fyyyyy fan

<3


Kommentarer
Postat av: hjärtat (a)

ja är ett stort fan av din blogg ;) hihi

du kan bo hos mig :)<3

2009-03-03 @ 23:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0