20/3

Veckans absolut sista skoldag, underbart, right? :) Sen vidare till stallet på hoppträning med Ploppis, han är världsaaabäst!!
Hem o duscha och packa. Eller. Borde packa. Har inte gjort nått ännu och klockan har blivit tio. Åker till Sälen i morgon bitti med min syster o hennes kille, resten av famlijen åker lite senare på dagen. Inga åksjuketabletter så det ska vi stanna och köpa, och ja, när jag har packat, då är jag utrustad för en uuuuunderbar vecka i Sälen! :D
Kommer att ha data i bilen med internet i morrn, så jag kanske langar ett inlägg! :)
För övrigt är mitt hål, som jag har i örat, högst upp, superinfekterat ! :O vääärsta bölden, jag har fixat värsta plåstergrejset på det nu, tänker aldrig i hela mitt liv låta det växa igen! :D

nu mååååste jag packa!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0