30/3

TRÖTT morgon! Skola tidigt, sen hoppade jag av tåget en station tidigare när jag åkte hem, egentligen för att köpa tandkräm men köpte en glass och glömde tandkrämen helt! Sen hem och efter ett tag åkte jag iväg till stallet på Ungdomssektions möte. Mysigt mysigt! :) Sen åkte jag och pappa o släppte av Nicole och Johanna, och sen vidare till Ica för andra gången idag, och köpte tandkräm och en supertandborste! Det är en vanlig tandborste, med batteri så att det typ vibrerar! Konstiga grejer det finns, och den måste man ju ha. hehe :)
Kolla liite på spårlöst och åt middag och sen har klockan skuttat iväg till 22:25 och idag ska jag sova tidigt! eller ja, ganska tidigt! Igår pratade jag med jocke till typ halv tolv, sen somnade jag inte förrän tolv, halv ett... Men men! Franskaförhör på glosor i morgon, har inte pluggat ett duuuuuuuuugg. Pappa garvar åt mig för det, förstår inte?! x)

SOVDAGS! Och igår hade jag rekord på läsare ;) fast jag vill ju inte ha en spridd blogg, så det gör mig ingenting  att antalet är under 30 ! Nattinatti råå

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0