6/3

Grattis grattis grattis Emma :) 16 år just idag , inte illa!

Skola, seg dag, sen stallet. Hoppade Fanta, gick inte så bra... Men hon blev helt okej på slutet. Men men...
Skitstressad för den här helgen, jobba i morgon och sen tävling på söndag. Inte sova. herregud,det är ju typ det helgerna är till för!  Är ledig på tisdag iallfall, nice det!

För mycket i skolan, mycket med hästarna. Mycket att tänka på. Ont i huvudet mest hela tiden och har fått munsår. Himla skönt!
Jag längtar tills jag har jobbat i morgon, börjar 7 och slutar 4... Slänger in ett inlägg när jag kommer hem. Nu ska jag nog kolla på en film och sova, man är ju trots allt trött efter en sån här djävulsk vecka.


2 FUTTIGA VECKOR TILL SÄLEN! :) Eventuellt får jag åka tåg & buss upp, heeelt okej!
Längtar till i morgon kväll också, då blir det tjejmiddag hos Hannaskruttan, och min gulliga mamma har erbjudit sig att köra och hämta mig eftersom jag kommer vara som ett levande lik (a) 
 
Hörs i morrn!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0