11/5

Jag har, förlåt mig, inte orkar blogga, och kommer nog itne göra det på ett tag till heller! ;)
Men en kort update, vi har bajsmycket i skolan och jag är skoltrött som tusan. Vårat ÄGIGA lag kom trea i ponnycupen totalt, i finalen allstå, med några fåå poängs skillnad, riktigt surt, men jag är stolt ändå! Nästa gång ska vi äga järnet!
Min mobil är på lagning för andra gången, Det är alltså en Sony Erivcson w595 , lite varning på den alltså, och va jag har hört är det inte den enda av den modellen som har pajat.
Ja som sagt, vissamänniskor gör mig konstant glad, tack för det! Så nu ska jag fortstätta att vara glad!

<3

Kommentarer
Postat av: JULLÄÄ

langa den dära sköldpadde filmen hiihihiih

2009-05-18 @ 14:52:37
URL: http://appsolut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0