22/5

Brännbollstuneringen var idag. Den var rolig, jag har äntligen lärt mig slå bollar! :) Däremot började det regna efter ett tag. Vi förlorade en match o vann en, och gick därför int till finalen, men det gjorde inte oss nått utan alla vi, typ sexton superspeedade tjejer drog till donken på drottninggatan. Fast det var väldigt fullt där så några av oss åkte innan dom andra, bl.a. jag. Typ dog när jag kom hem, men satte mig och skrev min svenskauppsats. Så nu är jag äntligen klar med den!! På söndag ska jag skriva klart so:n, sen har jag inget plugg nästa vecka alls! Ska bli skönt att bli klar med allt.

Jag är så trött på alla äckliga fjortisar, alla grabbar som tror dom playar o tkr dom är asballa men dom är skittöntiga, alla äckel som tror dom är nått och BLÄ jag är ruttet trött på alla överdrivna jävla folk. Jag skulle vilja bura in mig i en ful koja, sova länge och bara vara ifred. fan va skönt.

Ska jobba med nicole o evelina i morgon. ska bli RIKTIGT SKÖNT. och jag är allvarlig. Då tänker man på något annat hela tiden. fan vad skönt.

Bien. Merci. Oui. jag hatar franska också, btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0