24/5

Igår blev en lugn kväll, ont i halsen och sjukligt trött. Låg i soffan, spelade gitarr och kollade på film, det var mysigt! Har suttit på altanen och spelat lite nu efter frukosten, jag och Malin har ju en deal om att vi ska lära oss Hey there Delilah innan sommaren, straffet annars är hårt. Så jag kämpar för livet, haha.

Nu passar jag lillesyrran, mamma o pappa är iväg o köper lite grejer o ska kolla på en bärbar data till mig :)

Har hostat hela natten o inte sovit bra alls, och nu väntar mitt so arbete på att bli klar. Jippi! jag orkar inte, men de är lika bra att göra det. MEn först ska jag chilla enstund till!

see you later, alligator. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0