27/5

Har precis tagit en kalldusch efter en springtur. SKönt idag, lite kallare ute!
Nu ska jag försöka få tag i en viss människa, o sen kanske sova. låter skönt :)
hihi, jag har uppsatsskrivning i franska, nationella, i morgon. Det läääär gå bra, not!

Idag har jag varit med Hanna efter skolan. Vi åkte hennes moppe hem till henne, stekte på balkongen en stund, jublade över nya ränder vi fick. Spanade in hennes nya trosor. Duschade. Åkte moppe till Ica, köpte jordgubbar o cola, sightsing (stavas?!) i bällsta, satte oss på en gräsplätt i en lekpark och mös järnet! Fan va mysigt det var asså! Sen drog vi hem till henne och lekte mästerkockar. Våran enda gäst blev hennes pappa, men han är asball! ;)
Och sen drog jag hem, med en mycket äckligt försenad buss, med ett busskort som redan gått ut sen några timmar...  :D göllit

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0